Recent Comments

Bozkır bir Cennet

11 Haziran 2023 sabahı yağışlı bir güne uyandık. Bozkır'a günübirlik gezimiz için her şey güzeldi.

Konya sınırlarını çıktıktan sonra yağışlı hava durdu.

Bozkır'da Mevlana lokantasında Bozkır peynirlisi ile mükemmel bir kahvaltı yaptık. İki midibastan oluşan araçlarımızla Dipsiz Göle doğru yola çıktık. Önce Çat Göletine arkasından Çat Yaylasına. Sarot Gölü'ne ve Dipsiz Göle kadar olan yolculuğumuz harikaydı.

Havaların genelde yağışlı olmasına aldırmadan doğa harikası Dipsiz Göle ulaştık. Dipsizgöl ile ilgili gerekli bilgileri ve açıklamaları yaptık. Bol bol resim çekindik. Yolda önümüze gelen pınarlardan çok çok su içtik. Her zamanki Bozkır'ın güzelliğini oluşturan Aygır Gediğine yani Aygır Şelâlesine vardık.

Göktepe Tahinini yemek için Mehmet Ali Göktepe'nin konuğu olduk.

Bozkır'a geldik ve Bozkır'ı panoramik olarak seyretmek için Asar tepesine çıktık. Çok tatlı yavaş yavaş yağmurda ıslanarak Bozkır içerisini gezdik. Esnaflarımızdan alışverişlerimizi yaptık Bozkır peynirlisinin içerisinde bulunan peynirleri almak üzere Sultan Pınarı'nda konakladık.

50 yıldır yün, orlon, çeyiz, makrome, toka çeşitleri bulunduran Yegâne Akıncı'nın Aile Pazarına uğradık.

İkindi üzeri yemeğimizi yiyerek Bozkır'dan zevkle ayrıldık. Aracımızda herkes gezinin güzelliğinden bahsediyordu. Bu güzelliğe bir güzellik daha katmak istedik. Akören yolundan Konya'ya dönerken lalelerin bulunduğu alanda bol bol resim çekildik.
Saat 21 surlarında Konya'ya ulaştık, bir başka gezide buluşmak üzere herkesle vedalaştık.

Burhan Yılmaz Konya Bozkırlılar Dernek Başkanı
Google News Takip Et
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak istiyor musunuz? ’te Bozkır Haber'e abone olun.
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber kanalımıza katılın.